Τρόποι Αποστολής Και Επιστροφών
Πληροφορίες Αποστολής και Επιστροφών
Επιστροφή προϊόντων λόγω λάθους παραγγελίας.
Επιστροφές προϊόντων/ανταλλακτικών γίνονται δεκτές λόγω λάθους παραγγελίας μέσα σε διάστημα 15 ημερών από την παραλαβή τους και μόνο για αντικατάσταση με άλλο όμοιο ανταλλακτικό/ά.
1)Το προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί σε καμία περίπτωση.
2)Σε όσα φέρουν ταινία ασφαλείας , θα πρέπει αυτή να είναι άθικτη.
3)Η συσκευασία θα πρέπει να έχει διατηρηθεί σε άριστη κατάσταση, όπως η αρχική της κατάσταση.
Σε αντίθετη περίπτωση εταιρία μας, έχει το δικαίωμα άρνησης της επιστροφής του προϊόντος.
Το κατάστημα μας θα πρέπει να ενημερώνετε άμεσα πριν από οποιαδήποτε ενέργεια.
Το μεταφορικό κόστος επιβαρύνει αποκλειστικά και μόνο τον πελάτη.
Σε περίπτωση δικού μας λάθους όλα τα έξοδα επιβαρύνουν αποκλειστικά την εταιρεία μας και μόνο.
Ακύρωση παραγγελίας πριν την παραλαβή της.
Eάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας αλλα δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊον,μπορείτε να επικοινωνήσετε εγκαίρως τηλεφωνικά μαζί μας για την ακύρωση της αποστολής στο 21 0465 4651.
Καθυστέρηση Παράδοσης Παραγγελιών.
Ο χρόνος αποστολής και παραδοσης μιας παραγελίας μπορεί να επηρεαστεί απο τους παρακάτω λόγους:
1)Σε περίπτωση που δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά ή μέσω e-mail. info@dimoglis.gr
Σε κάθε παραγγελία επικοινωνούμε μαζί σας πριν την αποστολή,για επιβεβαίωση των στοιχείων αποστολής,των στοιχείων τιμολόγησης καθώς και για τυχόν διευκρινήσεις λεπτομερειών των ανταλλακτικών που έχετε προσθέσει στην παραγγελίας σας.
2) Σε περίπτωση που το προϊόν έχει καθυστερήσει να παραδοθεί σε εμάς απο τον προμηθευτή μας.
Συνεργαζόμαστε σχεδόν με όλους τους αποκλειστικούς αντιπρόσωπους ανταλλακτικών αυτοκινήτων της Ελληνικής αγοράς,για την καλύτερη και άμεση εξυπηρέτηση των πελατών μας.
3)Στην περίπτωση που τα προϊόντα που παραγγείλατε έχουν καταργηθεί ή δεν είναι διαθέσιμα. Επειδή ο όγκος των ανταλλακτικών που διαχειριζόμαστε καθημερινά είναι μεγάλος, υπάρχει περίπτωση κάποιο απο τα προϊόντα των προμηθευτών μας απροειδοποίητα να σταματήσει να παράγετε,να καθυστερήσει στην εισαγωγή του στην Ελληνική αγορά ή να καταργηθεί.Στην περίπτωση αυτή,κάποιος υπεύθυνος της εταιρίας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας προτείνει εναλλακτικές λύσεις,για την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
4)Σε περίπτωση ακραίων καιρικών φαινομένων.
Αποστολή Παραγγελιών
Ο τρόπος αποστολής καθώς και πληρωμής μιας παραγγελίας επιλέγεται από τον πελάτη κατα την δειάρκεια της ολοκλήρωσης της παραγγελίας.
Η παράδοση των προϊόντων μας μετά την επιβεβαίωση διαθεσιμότητας είναι άμεση και μπορεί να γίνει με τους εξης τρόπους:
ACS COURIER.
ΕΛΤΑ ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ.
ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ-ΦΟΡΤΗΓΑ. (Οικονομικότερος τρόπος αποστολής για παραγγελίες μεγάλου βάρους και όγκου) Εαν συνεργάζεστε με συγκεκριμένη μεταφορική εταιρία μπορειτε να μας το αναφέρετε στα σχόλια της παραγγελίας σας, ειδάλως η εταιρία μας επιλέγει μια μεταφορική εταιρία για την παράδοση των προϊοντων σας.Το ποσό της μεταφοράς καταβάλετε στην μεταφορική εταιρία κατα την παραλαβή της παραγγελίας σας.
Τηλεφωνική επικοινωνία για λύση.
Προσφορά χαμηλότερων μεταφορικών.
Κόστος μεταφοράς
Το κόστος μεταφοράς δεν περιλαμβάνετε στην τιμή των προϊόντων, μπορείτε όμως να το δείτε αφου επιλέξετε τον τρόπο αποστολής.
Ευθύνη μεταφοράς προϊόντων
Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για:
Καθυστερήσεις που οφείλονται στον μεταφορέα. Η μεταφορά των προϊόντων σε κάθε περίπτωση επιβαρύνουν τον αγοραστή και ταξιδεύουν με αποκλειστική ευθύνη του. Σε περίπτωση ζημιάς κατά την μεταφορά ουδεμία ευθύνη φέρει η εταιρία www.dimoglis.gr